torsdag 2 september 2010

Godnatt!



Oj, nu missade jag visst att blogga en dag. Mammas fel eftersom vi kom hem så sent igår. Men det var roligt! Vi var på 35-årskalas igår hos mammas kompis Linda. Det var massa roligt folk där och massa barn att titta på. Och vet ni, jag fick leka i Lucas rum! Han hade jättemycket roliga grejor; bilar, långtradare, traktorer, jag skulle kunna bo därinne! Kanske kan jag få leka lite mer med Lucas när jag blir äldre, tror att han tycker att jag är lite liten nu men jag ska nog växa ikapp honom, så det så!



Vad hände annars igår då? Hm, jo jag fick ett härligt bad! Älskar att bada och plaska och skvätter gärna lite på mamma men hon verkar tycka att det är okej. Jag hade med min lila flodhäst också i vattnet, de flodhästarna fick jag av bästisen Ryan och hans familj på min namngivning.

Idag har mamma sprungit runt och grejat (eller lite iallafall för jag vill ju gärna sitta i hennes famn mest hela tiden) och bakat. Vi skulle ha haft hem lite mammor och barn men det blev visst imorgon istället. Så sedan när det bestämdes tog vi det lugnt och myste i soffan. Jag fick somna på mammas mage och det vete tusan om inte hon slumrade till också.
Nu har jag mumsat risgröt och ska väl snart sova (fast jag vill ju helst vara uppe ända tills mamma och pappa ska lägga sig och sova mellan dem, då kan man ju snutta när som helst!) så godnatt på er!

1 kommentar: