torsdag 16 september 2010

Min vecka

Pappa bits! Helt galen är han!

Ja snart är veckan slut och imorgon är det fredag och då kommer min syrra hem! Annars har veckan varit sådär... Jag har varit och är fortfarande lite förkyld så inget smakar bra mer än mamma och det är jättesvårt att tutta också när man är täppt i näsan.


Igår var pappa hemma också och var förkyld han med men han är sådan där korttidsförkylding så han var och jobbade idag igen. Är nog för att han tycker att det är så roligt för han är alltid så glad när han kommer hem och det måste ju betyda att han haft det kul på jobbet.


Igår var mamma och jag på en liten bebisträff hos en gammal arbetskamrat till mamma. Det var tre andra bebisar där, William (som var här när vi hade bebisträff), Oskar och Alexander. De var lite yngre än jag men trevliga ändå. Vi bytlånades lite leksaker och hade det rätt bra men oj vad den där Oskar dreglade!


Nu har jag nästan precis fått mig en dusch för jag har lite svårt att ligga still på skötbordet nuförtiden, det är liksom som myror i brallan så jag sprattlar gärna runt lite. Idag råkade jag visst lägga hela benet i bajsblöjan plus att jag måste erkänna att jag tycker att det är lite kul att dra mig själv i snosken när jag för en gångs skull får vara naken (ja vad då då, skulle inte ni också passa på om ni bara kom åt den några gånger per dag!?). Och det var visst lite bajs där också...


Nu ska jag snart sova och samla krafter inför att åka och handla med morfar imorgon igen. Hoppas mamma beställer glass som jag får smaka lite av, det är ruggans kallt men gott! Fast jag får ju bara smaka så lite. Fisigt.


Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar