torsdag 9 september 2010

Tvådagarsrapport

Nu har jag smugit upp för att blogga igen och mamma och pappa har ingen aning!

Igår hann jag inte riktigt blogga för det var så mycket annat. På lunchen träffade vi pappis och lunchade på thairestaurangen eftersom mamma och pappa tydligen inte hunnit fixa någon lunch. Jag har det smidigare för jag har färdiga burkar och en mamma med två matcisterner. Väldigt praktiskt.

Pappa innan han och hans lag ramlade med skidorna


På kvällen var vi ut till Knappfors för mamma och pappa hade någon jobbgrej där. De lekte och hade sig, ni skulle sett hur fåniga de såg ut när de sköt varandra på någon skottkärresak och stod flera stycken på skidor samtidigt. Pappas lag var jättekassa på det där med skidorna trots att pappa stod längst fram och försökte styra upp det hela. De förlorade också och mammas lag vann. Mamma är bäst! Tråkigast med hela kvällen var myggorna, jag har just nu tio myggbett i huvudet, varav tre är i pannan. Helt bulig hela jag. :-(

Idag var vi allihop på föräldraträff så där fick jag leka på en stor rund matta med Liam och Lovisa. De har så mycket roliga saker där som vi inte har hemma så jag var rätt nöjd och så fick jag äta lasagne och så somnade jag på vägen hem.



Det här är min leksak!

Imorgon ska vi träffa morfar igen för att åka och handla och det blir roligt, kanske får jag smaka på något där, jag vill ju helst smaka på allt som mamma och pappa äter, idag var det knäckebröd med smör och ost på. Det var gott!

Nu ska jag smyga upp till min säng igen men jag ska försöka skriva mer imorgon. Tack och hej, leverpastej!

1 kommentar:

  1. Spännande att läsa om dina dagar, bra gjort av mamma att vinna! =)
    Kramar

    SvaraRadera