tisdag 28 september 2010

Babycafé!


Idag var vi på Babycafé igen! Är jättekul och oj vad mycket barn det var! Vi trängdes med alla men det var bara roligt och idag var både Ryan och Lovisa med (och deras mammor såklart). Vi sjöng och lekte tills jag blev alldeles jättetrött och somnade på vägen hem.
Jag, Ryan och söta Lovisa på babycaféet

Sedan kom morfar på besök på eftermiddagen. Vi var förresten i Örebro med honom igår. Det var också kul, jag gillar att åka bil men tycker inte om att sitta i bilen när den står still, tycker faktiskt inte speciellt bra om att vara still överhuvudtaget.
Så här roligt kan man ha på Marieberg!
Jo, jag har kommit på att det är ganska mysigt att gosa med mamma och pappa i soffan på kvällen. Att få somna i mammas famn är bra härligt men jag blir superarg om jag vaknar när de försöker lägga ner mig i spjälsängen. De är luriga på det viset, försöker stoppa ner mig där när jag somnat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar