tisdag 31 augusti 2010

Degerfors!


Idag var en bra dag för jag har träffat både morfar och Ryans mamma Julia. Morfar bara dök upp hux flux vilket mamma och jag tycker är roligt. Han ville kika på diskmaskinen som mamma och pappa är så stolta och nöjda över (de är bra konstiga!) och så förstås hälsa på oss. Så kom en gubbe från gatukontoret och sade att pappa måste såga ner tallarna vid vägen så sådana där häftiga lastbilar och plogbilar kan komma förbi. Jag gillar bilar!


Efter det åkte vi och mötte upp Julia och skjutsade henne till Degerfors där både morfar och moster bor fast jag sov hela vägen så jag vet inte riktigt vad som hände där. Tror att de var inne och handlade (utan att handla mat till mig!!!) för när vi kom hem började de grejsa i köket.


När pappa kom hem åkte vi ut med bilen igen och den här gången blev det mat till mig! Både risgröt (som jag älskar!) och lite annat gottigt. Fast om jag fick välja själv skulle jag ju bara äta från mamma och haha, jag kan manipulera henne. Jag får äta jätteofta från henne bara jag krånglar tillräckligt mycket! Men en del är gott, couscous med tomatsalsa och kyckling till exempel, det är smaskigt! Och så fruktpuré förstås.
Nu ska vi gå upp på övervåningen för mamma och pappa ska dricka kaffe, äta jättemaräng och titta på Biggest Loser, vilka hycklare!

1 kommentar:

  1. Låter som en bra dag, hoppas det blir en bra kväll också! =)

    SvaraRadera