lördag 11 september 2010

Godnattinlägg

Nu är jag så jättejättetrött för jag har varit vaken sedan halv tre. Måste visst sova men eftersom jag inte bloggade igår måste jag kasta in ett litet inlägg idag. Mamma får posta inlägget sedan.

Igår var mamma och jag på ICA med morfar igen, det är så mysigt och roligt att åka dit men igår fick jag inte smaka på något som mamma hade. Fisigt. Sedan blev jag lämnad hos Kerstin eftersom mamma och morfar skulle plocka lingon. Kerstin är hur snäll som helst och vi lekte och var ute och gick och hade det bra. Tydligen har hon varit barnvakt åt mamma också så det är ju lite kul, att hon varit barnvakt åt oss båda!
Tårta med non-stop på är mums! Synd att jag inte fick äta hela biten...

På kvällen åkte vi ner till Degerfors igen för att gratta min bonuskusin Julia. Det var massa fart där med alla vi barn och jag fick smaka lite tårta också!

Idag har vi mest tagit det lugnt, Ryan och hans mamma var här en stund och pappa lagade köttbullar med sås och potatis till oss alla, till mig också! Jag fick en alldeles egen portion utan salt i och det smakade väl sådär, Ryan gillade det iallafall så han fick lite av min portion.

Just ja, höll på att glömma! Jag älskar ju att klättra, i soffan, på mamma och pappa och idag lyckades jag minsann klättra in i diskmaskinen! Tur att de inte stängde och körde ett diskprogram för det var ju inte längesedan alls jag badade!

Undrar vilket diskprogram vi ska köra...

Äsch, nu känner jag mig så där arg och skrikig så det är väl bäst att jag lägger mig. G'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar