måndag 6 september 2010

Psst! Berätta inte för mamma...

för jag har ju gått och lagt mig, men bloggar i smyg! Vad har hänt idag då? Jo, först så myste mamma och jag i sängen så där som vi brukar. Både mamma och jag tycker nog att det är den bästa stunden på dagen för då busar vi runt lite och kramas och gosar. Sedan ringde vi som vanligt och störde pappa en stund för det behöver han och vi också.

Mamma och jag var ute och gick lite också, inte riktigt lika lång promenad som när vi gick med Ryan och hans mamma men tillräckligt för att jag skulle få sova gott en stund.


På eftermiddagen dök morfar förbi på motorcykeln! Han såg bra tuff ut och motorcykeln brummade jättehäftigt! En sån vill jag ha när jag blir stor också! Men till att börja med får jag väl nöja mig med trampbilen som pappa sagt att han ska bygga till mig. Den kommer bli supercool! Förresten, ser ni den fina t-shirten jag har? Den fick jag av morfar idag, verkar som att han tycker om mig! :-D

Kusin Cassie och busiga kissen Fighter

Senare på kvällen åkte mamma och jag ner till moster och sedan promenerade vi med henne och kusin Cassie till Kerstin för att gratta henne. Hon är en vän till familjen och hur mysig som helst. Hon har stickat kläder till mig och barnvaktat mig och är jättesnäll. Dit ska jag åka själv när jag blir lite större!

Nej, nu måste jag nog krypa ner i spjälsängen igen innan mamma kommer på att jag inte ligger där. Godnatt på er alla monsterdiggare!

2 kommentarer: