söndag 5 september 2010

Hejdå syrran!


Så är söndagen snart över men det har varit en bra helg med pappa hemma och syrran här. I förmiddags kom Julia och Ryan över och följde med mamma och mig på promenad i skogen. Jag somnade ganska snabbt för det är så skönt med vagnens gungande och gosigheten hos filten som jag var instoppad under. Kallt är det nu så de tog på mig en konstigt grön mössa som gjorde att jag såg ut som en irländsk vätte. Typ.



Annars har det inte hänt så mycket. Pappa bakade munkar men jag fick inte smaka eftersom det tydligen är en massa socker i och på. Fisigt tycker jag. Men jag fick smaka nektarin och det är smaskigt det! Jag gillar frukt!
Sedan ville mamma tydligen vara av med mig så jag fick följa med pappa och syrran när de skulle till Arboga och så passade visst mamma på att ha det lugnt och skönt antar jag. Som att jag skulle vara besvärlig! Jag som är så snäll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar