torsdag 26 augusti 2010

Pizzakväll!


Min allra första pizzakväll på jobbet! Ja, eller på mammas och pappas jobb iallafall, vete 17 om jag kommer hamna där så småningom men man ska aldrig säga aldrig. 6 stora olika familjepizzor var det så det var massa mat. Pappa tyckte nog att vi kunde fått en familjepizza för oss själva för vi var ju faktiskt de enda som var en riktig familj, men det hade kanske varit orättvist mot de andra.

Själv fick jag inte så mycket pizza (snålt tyckte jag) men smaka lite fick jag och så fick jag ju tutta lite på mamma och äta min favorit, risgröt med frukt. Den är smaskens men lite fler olika smaker kanske? Hallå! Jag kanske är bebis men jag vill ju också ha lite omväxling.

Tanterna och farbröderna på mammas och pappas jobb är rätt snälla. De verkar tycka att jag är söt (jag som är så tuff!) men det kanske jag kan utnyttja senare för att få en kaka eller två...

Idag händer inget särskilt annars, kanske kan vi träffa min bästa kompis Ryan och hans söta mamma Julia men vi får väl se. Annars tar vi det nog bara lugnt och tittar på tv och leker.

Skickar blöta pussar i cyberrymden!

1 kommentar:

  1. Alltså en helt underbar blogg om världens gulligaste och smartaste kille!!!! Kramis Faster

    SvaraRadera