fredag 27 augusti 2010

På ICA med morfar


Idag var mamma och jag på ICA Maxi med världens bästa morfar. Mamma shoppade loss rejält (hon var ju tvungen att köpa fläskkotlett på grund av den där melodin ni vet) och sedan bjöd morfar på fika. Mamma fick mjukglass och jag fick smaka! Det var jättegott med lite jordgubbstopping på och inte alls så farligt kallt som en del annan glass är.

Ikväll kommer min bästis och hans mamma och det ska bli kul! Vi har ju en present till Ryan också, vi köpte den på Vulkanmarken som vi var på förra helgen. Det var mycket folk och mycket att titta på och sedan fick vi vänta på pizza i nästan en timme men det var okej för jag somnade.

Annars ska vi väl mest chilla ikväll. Äta tacos och kolla på tv. Hoppas jag får smaka men de är så snåla ibland mamma och pappa. De påstår att det är för att jag inte kan äta allt än, men jag tror att de bara vill ha godsakerna för sig själva!

1 kommentar:

  1. Du är då vaken tidigt, hoppas ni får en trevlig kväll och hälsa till Ryan och hans mamma! =)
    Kram

    SvaraRadera