onsdag 25 augusti 2010

Jag har en lycklig pappa!


Pappa är hemma! Redan! Han brukar alltid komma lite senare annars men nu var han tydligen färdig på jobbet och så skulle han hämta upp en sådan där manick som man pratar med andra människor i. Mobiltelefon tror jag att det heter, vad man nu ska med en manick som inte har sladd till, det är ju sladden som är roligast!

Idag har det kommit massa vatten uppifrån så det blev ingen promenad. Sussade gott i mammas famn istället medan hon kollade på någon tjejfilm, Jane Austen Bookclub eller något sådant, men vem bryr sig. När jag vaknade gosade vi en massa och så övade jag lite mer på mitt favoritord, ma-mm-a. Mamma blir jätteglad när jag säger det så jag försöker skjuta in det så ofta jag kan.

Ikväll ska vi tydligen iväg på något skoj men det skriver jag nog mer om senare ikväll eller imorgon. Nu ska jag gosa med pappa. Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Du får hälsa till din mor och far, kul att han har fått en ny manick att prata i! =)
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  2. hiihi ooww... :P
    sladden är roligast, ja såååklart! de känenr jag minsann igen. haaha :P

    SvaraRadera