söndag 29 augusti 2010

Att träffa farfar

Idag har varit en jättebra dag för jag har träffat farfar! Pappa och mamma kan inte allt sådant där elgrejs och vattengrejs så han kom för att hjälpa till med att sätta in en diskmaskin så mina nappflaskor och skålar kan bli ordentligt rena!

Tokigt nog fick farfar och pappa åka till Kristinehamn och köpa grejs men det var okej för då tog mamma och jag en promenad till Lidl och köpte blöjor så nu kan jag bajsa hejvilt igen! Fast egentligen skulle jag ju helst slippa både kläder och blöjor och bara krypa med rumpan bar men av någon anledning är mamma och pappa inte så förtjusta i den idén. Vuxna är konstiga.



Somnade jättemysigt av att mamma skrålade med det där sångspelet de har. Man sover super i babybjörnen fast lite ont i nacken kan man få.

Men nu har de vuxna ätit fläskkotlett (ja, de gillade också den ICA-reklamen tydligen) och så har farfar åkt hem. Hoppas på att få träffa honom snart igen för han är rolig. Jag fick leka med hans halsband också men det pajade visst. Han borde bara få ha på sig bebissäkra saker! Förlåt farfar (men jag kan inte lova att jag inte gör om det...)!

1 kommentar:

  1. Skönt med en diskmaskin, det kan behövas! =)
    Tur att mitt halsband klarade sig när jag var på besök då! =)
    Kram

    SvaraRadera