tisdag 11 januari 2011

Vinter-Lex




Tycker att det är rätt kul med vinter men eftersom jag bestämt mig för att inte gå själv än så har jag inte direkt lekt så mycket i snön. I helgen däremot åkte jag pulka för första gången och det var skoj! Mamma och pappa turades om att skjutsa och mamma sprang lite med mig och småsnurrade också!



Idag har pappa och jag tagit det rätt lugnt, vi var ute och promenerade lite, eller ja, pappa promenerade, jag lät honom skjutsa mig i vagnen. Något vettigt ska man ju ha sina föräldrar till eller hur? Sedan kom mamma hem och kramades och jag fick äta tonfisksås och pasta. Riktigt mumsigt! Pappa är kung i köket! Hans chili con carne var inte heller så pjåkig och det fick jag smaka på i flera dagar fast de var lite oroliga att jag skulle bli dålig i magen.


Jag äter chili con carne



Än så länge inga prickar men de kanske kommer snart, jag undrar om jag kommer att se skojig ut då?

1 kommentar:

  1. Pulka är aldrig fel och din pappas chili con carne tror jag tom att jag testat! =)
    Kram Elenor

    SvaraRadera