söndag 23 januari 2011

Kapar sonens blogg...

för att skriva lite mer om tävlingen. Eftersom jag har fått så få svar tänkte jag köra en vecka till.





Cliniderm är alltså ett märke speciellt utformat för det nordiska klimatet. De har produkter för både män och kvinnor och jag har fått fyra fina små boxar med sex olika prover. Boxen innehåller:


  • Active protection day cream

  • Barrier repair

  • Optimal strength night cream

  • Ideal balance skin tonic

  • Ultra soft cleansing milk

  • Age delay serum

Själv har jag provat rengöringskrämen, dagkrämen och age delay serum och tycker att det verkar vara bra produkter. Jag kanske inte ser så mycket yngre ut (men det är ju för att jag redan ser så fantastiskt ung ut) men huden känns len och fräsch och doftar gott.

Så kika gärna in på Cliniderms hemsida och leta upp svaren på frågorna nedan (ganska lätt att hitta) och skriv en kort motivering till varför ni vill prova produkterna. Plättlätt! Svara antingen genom att kommentera inlägget, skicka ett meddelande på facebook (meddelande alltså, inte en kommentar för då ser ju alla svaret) eller skicka ett mail till veronip2@yahoo.se.

  • Vad heter krämen som ska vara fuktigivande och mjukgörande för läpparna?

  • Vad heter två av hudens viktigaste skyddsbarriärer?

  • Finns det clinidermprodukter även för män?

1 kommentar:

  1. Jag har facebookad din mamma som kapat din blogg! =)
    Kram Elenor

    SvaraRadera