söndag 9 januari 2011

Kalas!


Idag har jag varit på kalas! Bästisen Ryan fyllde lika gammal som jag i fredags (fast jag blir ju två i år!) så idag hade han kalas. Fick tårta och massa uppmärksamhet, det är min typ av kalas det!

Så var farmor här idag också och jag fick julklapp av henne, en häftig robot som snurrar runt och låter och som min pappa säger att han kommer att bli galen på. Det kan han ha! :-D
Imorgon ska min stackars mamma börja jobba igen. Hon tycker inte att det är så kul att inte få vara så mycket med pappa och mig längre och det tycker inte jag heller för då får jag inte snutta så mycket jag vill, pappa är lite snål på det sättet.
Hoppas ni får en bra vecka för det tänker jag ha!


1 kommentar:

  1. Gratulera Ryan i efterskott från mig då! =)
    Låter som en typisk present som kan dyka upp, men batterierna kanske tar slut! =)
    Ha en bra vecka!
    Kram Elenor

    SvaraRadera