söndag 16 januari 2011

Mamma har en tävling!

Hej alla, hoppas ni haft en fin helg för det har jag! Igår var jag på puben och röjde med mammas jobbkompisar och i fredags var söta Julia, bästisen Ryan och lekfarbrorn Daniel hemma hos oss och åt pizza, spelade spel och kollade på film.

Tävlingsdax!

Mamma är med i något som heter Buzzador där hon får testa olika grejs och sedan prata om det med andra och så får de också testa. Det är rätt skoj för sist var det barndryck! Fast jag tyckte iofs att den var lite äcklig men så påstår ju mamma att jag är lite svår med maten förstås, andra barn tyckte att den var jättegod.




Nu har hon iallafall fått grejor från Cliniderm. Hon har provat rengöringscremen, age delay serum (fast det hjälpte inte, hon är lika gammal!) och en dagkräm. Jag tror att hon gillar dem, hon luktar gott och blev lenare i ansiktet iallafall. Dessutom har hon fått fyra fina förpackningar med sex prover från Cliniderm och det är de som ska tävlas ut nu. Först vill hon ha svar på ett par frågor som finns på Cliniderms hemsida och sedan en fin motivering till varför ni vill vinna grejset.

Frågorna är de här:


  • Vad heter krämen som ska vara fuktgivande och mjukgörande för läpparna?

  • Vad heter två av hudens viktigaste skyddsbarriärer?

  • Finns cliniderm även för män?

Svara senast söndag 23 januari och glöm inte bort att motivera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar