onsdag 19 januari 2011

Prickfri!


Fortfarande alldeles alldeles prickfri så blir det inget till helgen så tror inte mamma att jag kommer att få några prickar! Däremot har jag flera tänder på gång som kliar och gör ont så jag kan inte låta bli att klaga lite för mamma och pappa så pappa blir alldeles trött.


På fredag ska nog pappa och jag åka och handla med morfar igen! Det var jättelängesedan sist så det ska bli skoj. Stackars morfar har visst varit sjuk så han ville inte smitta oss så vi också skulle bli med kräk. Snällt av honom.


Annars har det väl inte hänt så mycket i veckan. Pappa och jag har tagit det lugnt och myst. Fast jo, vi var ju till BVC förstås häromdagen för att kolla upp om jag hade blivit något tyngre. Tydligen hade jag inte det. Inte alls. Däremot hade jag vuxit 1½ cm så de tycker visst att det är lite konstigt. Så vi måste iväg och kolla upp det men jag tror att det bara är så att jag tycker att det är så tråkigt att äta så jag gör det så lite som möjligt. Förutom prinskorv och mammamat.


Nu är det snart dags för mig att lägga mig så ni får ha en trevlig kväll och sova gott och förresten, kolla in mammas tävling i förra blogginlägget. Det är jättesöta flaskor med grejs i som man tydligen ska bli alldeles mjuk av. Godnatt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar