lördag 1 januari 2011

Gott Nytt År!!!

Ett helt nytt år! Fast jag sov visst när det nya året började men det gör inget, det finns massor av året kvar för mig och allt bus jag kan tänkas hitta på!

Idag till exempel var vi hos pappas faster Mia med man och son. De är jättegoa och busade med mig och så fanns det både söta voffar och en kisse som man kunde titta på. Mamma och pappa tyckte visst att jag var ett superbarn idag så det får vi väl se till att det blir ändring på. De får ju inte bli för säkra på mig.

Igår på nyårsafton var bästisen Ryan med sin mamma och pappa hemma hos oss. Stackars Ryan var alldeles prickig så nu säger de att jag kanske också kommer bli så där prickig. Förstår inte alls vad det ska vara bra för! Men annars hade vi riktigt mysigt och jag fick äta mer prinskorv! Julen är bra för då finns det massor med prinskorv. Det skulle jag kunna äta varje dag!

Hoppas ni hade en bra nyårsafton ni också. Godnatt!

1 kommentar:

  1. Låter som en toppenbra nyårsafton! =)
    Hoppas prickarna kommer snabbt och försvinner lika snabbt då!
    Kram Elenor

    SvaraRadera